Опубліковано Квітень 25 , 2017

Поради від Apple щодо застосування Data Science для малого бізнесу

Всесвітньо відома корпорація Apple практикує використання технологій Big Data для розвитку бізнесу. Попри те, що компанія долучилася до цього тренду відносно нещодавно, цінність технології визнана Apple однозначно.

У світі присутній величезний масив даних, левова доля якого з’явилась в останні декілька років. Більше того: напрацьовані дані за своєю кількістю перевершують всі ті, що були створені людством за тисячоліття свого існування.
Тим не менше, лише 23% компаній в усьому світі використовують великі дані для своїх цілей. Це означає, що наразі малий бізнес може отримати значну перевагу над великим — за умови негайного впровадження big data стратегії в процеси бізнесу.

Отже, Apple ділиться своїм досвідом використання технологій великих даних.

1. Якщо компанія все ще не має штатного спеціаліста з Data Science — це нормально. Але запрошуйте його якомога скоріше

Дійсно, над впровадженими стратегіями працюють лише 23%, але ще 73 вже планують інвестувати у названі технології (або роблять це поки ви читаєте текст).
Наразі може здатися, що подібні зміни можуть коштувати занадто багато для компанії. Але що ви можете отримати у перспективі? Саме тому виділяти кошти необхідно зараз.

2. Слідкуйте за успіхами та невдачами конкурентів

Напевно, ваші конкуренти вже використовують Data Science для бізнесу. Слідкуйте за ними уважно. Якщо ви бачите, що компанія отримує переваги — копіюйте стратегію. Якщо отримує збитки — уникайте останню. Все просто.
У випадку з Apple подібним конкрентами стали проекти Pandora, Spotify та Google Music, які успішно використовували алгоритми визначення пісень, що потенційно сподобаються юзерові. У результаті, Apple прийняли рішення придбати Beats Music — програму, яка працювала за аналогічним алгоритмом роботи з даними.

За прогнозами, до 2020 року компанії, що долучилися до впровадження big data технології, отримають близько $430 більйонів переваги.

3. Перш за все, впровадження технологій жадають клієнти

Клієнти хочуть купувати персоналізовані та інтелектуальні продукти. Практика Apple останнім часом зводиться до створення довершених ботів. Таким чином наразі розвиваються AirPod’и та Siri.

Очевидно, малий бізнес не має необхідних ресурсів для створення унікальних пропозицій, пов’язаних з Data Science. Тим не менш, все те, що “комунікує” зі споживачем та відповідає його повсякденним потребам, вже є цікавим продуктом.

Apple радить малому бізнесу використовувати такі ресурси, як Google Analytics та IBM’s Watson Analytics для прийняття більш раціональних рішень.
Таким чином, Big Data та Data Science з технологій маловідомих і далеких перетворюються на справжні must-have для великого і малого бізнесу.

Поділитися